b_6CB2E4C83A6890215C531409A521DD32.jpg 

Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I will be right here waiting for you

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get

翻譯`:

大海分別地日復一日
而且我慢慢地變患精神病
我在線上聽到你的聲音
但是它不停止痛苦

如果我從不將你緊鄰著見到
我們如何能永遠地說

無論你在何處
無論你做什麼
我將就在這裡等候你
無論它拿什麼
或如何我的心休息
我將就在這裡等候你

我為允許拿,所有的時代
我雖然將會不知何故持續
我聽到笑,我嚐淚滴
但是我不能得到

arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxxxxxx116 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()