(我感受到你)x2

I see you

I see you

穿過夢中

Walking through a dream

我感受到你

I see you

我的光線在黑暗中尋找著新生的希望

My light in darkness breathing hope of new life

如今你我歷經了彼此

Now I live through you and you through me

令人著迷而陶醉

Enchanting

我誠心祈禱這個夢永遠不要結束

I pray in my heart that this dream never ends

在你眼中我看見自己

I see me through your eyes

歷經生命展翅高飛

Living through life flying high

你的生命照耀著通往天堂的道路

Your life shines the way into paradise

所以我奉獻我的生命做為一種犧牲

So I offer my life as a sacrifice

我活在你的愛中

I live through your love

你交會我如何去欣賞

You teach me how to see

所有那些美麗

All that’s beautiful

我的感覺達到你我從未想像過的境界

My senses touch your word I never pictured

如今我寄望於你

Now I give my hope to you

我屈服了

I surrender

我誠心祈禱這個世界永遠不會終止

I pray in my heart that this world never ends

在你眼中我看見自己

I see me through your eyes

歷經生命展翅高飛

Living through life flying high

你的愛照耀著通往天堂的道路

Your love shines the way into paradise

所以我奉獻我的生命

So I offer my life

我奉獻我的愛,給你

I offer my love, for you

當我不在撇開心扉

When my heart was never open

(我的靈魂不再自由)

(and my spirit never free)

對那個你向我展示的世界

To the world that you have shown me

但我的雙眼卻無法分辨

But my eyes could not division

愛與生命的多彩多姿更多、更多

All the colours of love and of life ever more

Evermore

(在你眼中我看見自己)

(I see me through your eyes)

在你眼中我看見自己

(I see me through your eyes)

(歷經生命展翅高飛)

(Living through life flying high)

展翅高飛

Flying high

你的愛照耀著通往天堂的道路

Your love shines the way into paradise

所以我奉獻我的生命做唯一種犧牲

So I offer my life as a sacrifice

我活在你的愛中

And live through your love

我活在你的愛中

And live through your life

我感受到你

I see you

我感受到你

I see you

arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxxxxxx116 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()