close
My Happy Ending(快樂的結局) So much for my happy ending oh oh, oh

oh, oh oh, oh oh Oh oh, oh oh, oh... Let’s talk this over It’s not

like we’re dead Was it something I did? Was it something You said?

Don’t leave me hanging In a city so dead Held up so high On such a

breakable thread You were all the things I thought I knew And I 

thought we could be CHORUS You were everything, everything that I

wanted We were meant to be, supposed to be, but we lost it All of

the memories, so close to me, just fade away All this time you were

pretending So much for my happy ending oh oh, oh oh, oh oh, oh oh

Oh

oh, oh oh You’ve got your dumb friends I know what they say They

tell you I’m difficult But so are they But they don’t know me Do

they even know you? All the things you hide from me All the shit

that you do You were all the things I thought I knew And I thought

we could be CHORUS It’s nice to know that you were there Thanks for

acting like you cared And making me feel like I was the only one

It’s nice to know we had it all Thanks for watching as I fall And

letting me know we were done CHORUS X 2 oh oh, oh oh, oh oh, oh oh

oh oh, oh oh, oh oh, oh oh oh oh, oh oh, oh... (中文翻譯) 只是為了給

我一個 快樂的結局只是為了給我一個 快樂的結局 我們好好談吧我們不要再

裝死了是我做了什麼嗎還是你說了什麼呢 不要讓我這樣陷入迷網之中在這死寂

的城市中兩人之間 這一條岌岌可危細線將我緊緊的套牢 我曾以為 我非常了

解你以為 我們可以一直快樂下去 Chorus 曾經 你是我夢寐以求的一切契合

的心 感覺註定要在一起但現在 我們真的已經失去愛的契機腦海中浮現愛的

回憶一點一點 漸漸淡去一直以來 你努力的假裝只是為了給我一個 快樂的

結局只是為了給我一個 快樂的結局 你有你愚蠢的哥兒們我知道他們會怎麼說

他們覺得我太難搞但他們也是差不多等級他們一點也不了解我他們真的又了解

你嗎你在我面前 隱藏你自己還有你做過的那些糟糕事我曾以為 我非常了解

你以為 我們可以一直快樂下去 Chorus 很高興知道你曾在我身邊謝謝你 假

裝真的在乎我讓我傻傻覺得 我是你唯一很高興知道我們曾擁有過的快樂謝謝

你 在我要跌倒的時候 袖手旁觀讓我了解 我們就要結束了 Chorus(× 2) 這

一切 只是為了給我一個 快樂的結局這一切 只是為了給我一個 快樂的結

arrow
arrow
    全站熱搜

    xxxxxxxx116 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()